مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند؛ این‌همه جوانهای حزب‌اللّهی و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به اسم افراطی و امثال اینها. جوان انقلابی را باید گرامی داشت، باید به روحیّه‌ی انقلابیگری تشویق کرد؛ این روحیّه است که کشور را حفظ میکند، از کشور دفاع میکند؛ این روحیّه است که در هنگام خطر به داد کشور میرسد.۱۳۹۴/۰۶/۱۸


در مورد تجمع اخیر خیلی از ابعاد قضیه گم شد، بعضا پیدا نشد که بعد بخواهد گم بشود! مثلا این که مخاطب حرف ها اصلا پایانه ها نبود که پایانه ها اینقدر به خودش گرفت. یک درددل درون خانوادگی بود با حاکمان قانونی مردم. اما آنچه خیلی مهم تر است این است که اصلا این مردم که بودند؟ اولا وجود داشتند و آنچه دیدیم فتوشاپ نبود، ثانیا رابطه شان و نسبتشان به خارگ از رابطه آنهایی که برای شورای شهر آوردند و رای دادند خیلی بیشتر و شدیدتر بود! حالا ما به آن می گوییم بومی شما هم با خودتان است. حالا اگر این افراد بومی نباشند چه کسی بومی است خدا میداند؟ یا بگذارید اینطور بگویم.

جوانان مومن انقلابی در خارگ کجا هستند؟ اگر همین بومی ها نیستند پس چه کسانی اند؟ آن کسی است که چند سال پیش در، آماده باش نیروهای نظامی با فرمانده تماس گرفته بود که اگر خطر جدی است ما برویم شیراز و بوشهر و چه می دانم صد جای دیگر؟ 

هر اصطلاحی از اصطلاح های مقام معظم رهبری را که بشود تحریف کرد این یکی را نمی شود به برندی تبدیل کرد و به هرکه خواست چسباند. حفظ، دفاع و خطر کردن از هرکسی بر نمی آید! بگذارید اینطور بگویم. تمام انقلاب ها در معرض تحریف اند. تمام هم و غم دشمن این است که یا انقلابی شکل نگیرد یا اگر گرفت فقط یک نسل انقلابی داشته باشد و نسل بعدی بیگانه از تمام مفاهیم انقلابی؛ دیکتاتوری بشود مثل قدیمیان. رمان قلعه حیوانات را بخوانید شعار "همه حیوانات با هم مساوی اند" به کجا کشید؟ به جایی که گفتند "همه حیوانات با هم مساوی اند اما بعضی مساوی ترند!" اما اینجا قلعه حیوانات نیست و این در انقلاب اسلامی تکرار نخواهد شد چون اینجا انقلاب یک مفهوم تاریخی نیست بلکه یک حقیقت زنده است در هر مرحله هرکس بخواهد از مدار خارج شود و دیکتاتوری کند همین جوانان مومن انقلابی پای کار اند.

ما رای دادیم به رییس جمهور که رییس جمهور استاندار تعیین کند که بعد استاندار تمام هم و غم اش بشود اینکه چطور در حوزه استحفاظی حضرات نفتی و اطلاعاتی پا بگذارد؟ حضراتی که قرار نیست با روی کار آمدن هیچ دولتی از تاج و تخت خداحافظی کنند. کجای دنیا به یک مسئول نفتی که وظیفه اش "ارتقا کیفی خدمات تخصصی، توسعه قابلیت ها و افزایش توان صادرات و واردات مواد نفتی در پایانه های نفتی کشور، افزایش دقت و بهبود کیفیت در نظام اندازه گیری کمی و کیفی مواد نفتی و نیز بازارایی نظام مدیریت پایانه داری منطبق با اصول نوین پایانه داری بین المللی و  استفاده از کارشناسان مجرب" است وظیفه ارائه خدمات به مردم را می دهند؟ حرف این نیست که این افراد پرتلاش و پرکار از وظایف خودشان باز بمانند من می گویم در این بلبشو یک وقت به جای نفت مردم را صادر نکنند!!!